Mitä Klarna-laskulleni tapahtuu jos palautan ostamani tuotteen?

Jos päätät palauttaa koko tai osan Klarna-laskulla tehdystä tilauksestasi, ei sinun tarvitse maksaa palautettuja tuotteita.

Kirjautumalla sisään omille sivuillesi Klarna.com:issa voit siirtää laskusi eräpäivää 10 päivällä eteenpäin, jotta Jollyroomilla on aikaa ottaa palautuksesi vastaan ja rekisteröidä se.

Klarnan omilla sivuilla voit myös tarkistaa, onko palautuksesi ehtinyt rekisteröityä ja nähdä päivitetyn laskusi.

Mikäli palautus ei jostain syystä ole rekisteröitynyt laskulle ennen uutta eräpäivää, olethan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun, niin he auttavat sinua asiassa!

Mikäli sinulla on kysyttävää juuri omasta tilauksestasi tarkemmin tai jokin muu asia mietityttää, olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme niin autamme sinua oikein mielellämme.

Löydät mahdollisuuden yhteydenottoon täältä!
Olga Ilmoita asiaton sisältö

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.